Forfatter
Tittel Forskning s- og utviklingsarbeid i skolen: metodebok for lærere, studenter og forskere
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Denne boken er skrevet for lærere, lærerstudenter og forskere. Boken omhandler teorier som ramme for forskning s- og utviklingsarbeid (FoU-arbeid) og forfatterne presenterer en ny modell for et slikt arbeid. De går videre inn på hvordan informasjon kan innhentes som utgangspunkt for endring og utvikling. Det nære samarbeidet som betegner FoU-arbeid, er gjennomgangstema i boken. Det er viet et eget kapittel om etiske perspektiver knyttet til FoU-prosjekter. Innholdet i boken bygger på erfaringer og funn fra et FoU-prosjekt gjennomført på Lade skole i Trondheim.
Har bibliografi, innholdsfortegnelse, noter, register
ISBN
Tilgjengelige
Lånere på venteliste
*00001285nam 22002051 4500
*00115758
*008 a 00nob 2
*015 $a0244505$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-15-01434-0$bh.$cNkr 199.00
*08231$a370.72$zh$25
*090 $c370.72$dP
*100 0$aPostholm, May Britt$d1959-$jn.
*24510$aForskning s- og utviklingsarbeid i skolen$bmetodebok for lærere, studenter og forskere$cMay Britt Postholm og Torill Moen
*260 $aOslo$bUniversitetsforl.$ccop. 2009
*300 $a115 s.$bfig.
*505 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, noter, register
*520 $aDenne boken er skrevet for lærere, lærerstudenter og forskere. Boken omhandler teorier som ramme for forskning s- og utviklingsarbeid (FoU-arbeid) og forfatterne presenterer en ny modell for et slikt arbeid. De går videre inn på hvordan informasjon kan innhentes som utgangspunkt for endring og utvikling. Det nære samarbeidet som betegner FoU-arbeid, er gjennomgangstema i boken. Det er viet et eget kapittel om etiske perspektiver knyttet til FoU-prosjekter. Innholdet i boken bygger på erfaringer og funn fra et FoU-prosjekt gjennomført på Lade skole i Trondheim.
*650 1$aPedagogikk$xForskning smetoder$2BS$2BS$9nob
*700 0$aMoen, Torill$d1953-$emedforf.$jn.
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening